Vertrouwenscontactpersoon

Een vertrouwenscontactpersoon is een onafhankelijk persoon, die voor het bestuur van SV Melderslo is aangesteld om als zodanig binnen de vereniging op te treden. Deze persoon is opgeleid om met personen in gesprek te gaan naar aanleiding van de problemen die ontstaan zijn door een confrontatie met ongewenst gedrag.

Indien een dergelijke situatie zich binnen de vereniging heeft voorgedaan en je behoefte hebt hierover te praten, dan kun je terecht bij deze vertrouwenscontactpersoon. De gesprekken die je voert met de vertrouwenscontactpersoon zijn strikt vertrouwelijk. Andere leden, commissiehoofden, commissieleden en/of bestuursleden staan hier volledig buiten. Er gebeurt niets zonder jouw medeweten.

SV Melderslo heeft op dit moment 2 vertrouwenscontactpersonen: Mieke en Monique.

Algemene mail (deze komt alleen bij de vertrouwenscontactpersonen terecht)
mail: vertrouwenspersoon@svmelderslo.nl

Mieke Vogelzangs