04-11-2018 SV Melderslo – Helmondia

Weer een puntje erbij  voor SV Melderslo tegen Helmondia ,   0 – 0 .

Melderslo doet het tot nu toe best lekker in de derde klasse. 9 punten in 5 wedstrijden voor een promovendus. Dat hadden de meeste Melderslonaren niet verwacht.  Vandaag stond Helmondia thuis op het programma. 7 punten uit 6 wedstrijden. Het verschil in de ranglijst was op het veld niet te zien. De eerste helft ging het spel aardig gelijk op. De beste kans was er nog voor Gijs Coenders van SV Melderslo die een voorzet van Stan van de Pas net over kopte. Aan Helmondia zijde was er ook maar een echte kans de eerste helft. Een schot vanaf de rand van de 16. Maar Bas van Westerveld bracht redding met zijn voeten. Ruststand 0-0.

De tweede helft begon Helmondia fel. Met een aantal pittige overtredingen. Hiervoor werd wel een aantal keren geel getrokken voor Helmondia door de scheidsrechter. De toeschouwers kregen echter verder weinig tot geen kansen te zien. De verdediging van Melderslo stond vandaag ook sterk te spelen. Net voor het einde kwam nog de beste kans voor SV Melderslo. Bart Verheijen kreeg de bal net voor de 16 meter. Hij schoot de bal richting de rechterbovenhoek ……. Ohhhhhhh klonk het langs de lijn al. Helaas onderkant lat maar niet over de doellijn.

Eindstand 0-0