07-10-2018: SCMH 1 – SV Melderslo 1: 5-15

Ruime zege voor SV Melderslo-korfbalsters

De korfbalsters van SV Melderslo 1 speelden op zondag 7 oktober tegen SCMH 1 uit Mariaheide. De wedstrijd werd gespeeld op sportpark Spoorzicht in Veghel. De eindstand was 5-15.

Vanaf minuut één had SV Melderslo de overhand in deze wedstrijd. Er werd veel gecreëerd, waar SCMH aan de andere kant maar weinig klaar kreeg. Het grote probleem was het scoren. Opgelegde kansen werden gemist, doordat net dat laatste beetje scherpte er nog niet was. Gelukkig stond de verdediging enorm strak aan de kant van SV Melderslo, waardoor SCMH er aanvallend amper aan te pas kwam. Bij rust stond SV Melderslo op een magere 3-5 voorsprong. Na rust was de focus die in eerste helft nog miste er wel. SV Melderslo begon dan ook met het uitbouwen van een flinke voorsprong. Aanvallend creëerde de ploeg nog meer en was ze effectief en ook verdedigend bleef ze scherp. Toen het eindsignaal klonk stond er een stand van 5-15 op het scorebord en gingen de twee punten dus verdiend mee naar Melderslo. Door verlies van één van de directe concurrenten blijft SV Melderslo bovenaan staan, nu vier punten los van de tweede plaats.