20-02-2022: SV Melderslo 1 – De Peelkorf 1

Opnieuw verlies voor SV Melderslo

De korfbalsters van SV Melderslo 1 speelden op zondag 20 februari tegen De Peelkorf 1 uit Ysselsteyn. De wedstrijd werd gespeeld in sporthal De Berkel. SV Melderslo verloor met 11-16.

Net als vorige week kende SV Melderslo geen sterke eerste helft. Het team uit Ysselsteyn was feller, waardoor SV Melderslo werd overdonderd. Vanaf het begin liep de thuisploeg dan ook achter de feiten aan. Bij rust keek SV Melderslo tegen een achterstand van 3-7 aan. Na rust begon het wat beter te lopen, al had de ploeg het nog steeds zwaar. Wel lukte het zoeken naar de juiste kansen nu beter en wist SV Melderslo beter gebruik te maken van de fouten die De Peelkorf verdedigend maakte. Helaas werden er, net als vorige week, ook weer de nodige kansen gemist, waar De Peelkorf juist ontzettend zuiver was in de afronding. Telkens als SV Melderslo in de buurt leek te komen of een opleving had, wist De Peelkorf het gat dan ook weer te vergroten. Daardoor kon SV Melderslo geen moment écht terug in de wedstrijd komen. Bij een stand van 11-16 klonk uiteindelijk het eindsignaal.