23-04-2017 DSV 1 – Melderslo 1:  6 -1

Gevoelig verlies Melderslo.
SV DSV – SV Melderslo:  6-1

Melderslo dat deze competitie nergens meer voor speelt liet zich deze middag in Sint Anthonis gewillig naar de slachtbank leiden. Met in het doel Dick van de Lisdonk en achterin enkele omzettingen  vanwege een blessure en een schorsing begon Melderslo nog alleszins redelijk aan de wedstrijd maar na de 1-0 voor SV DSV (sportvereniging de Snelvoeters) en kort daarna de 2-0 was het gebeurd met voetballend Melderslo. DSV had nog iets om voor te spelen (nacompetitie) en ging er voor. Iets wat duidelijk ontbrak bij Melderslo. Treffend voorbeeld was de 3-0 voor DSV. Van achteruit opgebouwd en zonder enige tegenstand combinerend naar 3-0. Niemand van Melderslo die zegt tot hier en niet verder. Ook in de 2e helft wist Melderslo geen potten te breken. Op de ”eretreffer” van Erik Spreeuwenberg na viel er voor de Melderslose supporters weinig te genieten. DSV  voetbalde beheerst de wedstrijd uit en wist nog 3x het net te vinden. Hopelijk weet trainer Vievermans, die enkele  weken geleden nog sprak om de nacompetitie te halen, zijn manschappen komende tijd weer op te peppen, zodat de trouwe Melderslose supporters bij de laatste paar wedstrijden van dit seizoen nog trots kunnen zijn op hun cluppie.