24-03-2022: SV Ysselsteyn 1 – SV Melderslo 1: 0-0

Melderslo laat 2 punten liggen in Ysselsteyn maar behoud de ongeslagen status.

Beide partijen waren de eerste helft gewaagd aan elkaar. Echte kansen waren dan ook schaars. In de laatste vijf minuten waren er nog de beste kansen voor Melderslo. Een schot van Teun Peeters uit de draai genomen met links. Deze was helaas net iets te hoog gemikt. 0-0 was dan ook de rust stand.

De tweede helft begon hetzelfde. Maar naar 20 minuten kreeg Melderslo meer veldoverwicht. Het resulteerde niet in echte uitgespeelde kansen. Met een snelle uitbraak was het zelfs Ysselsteyn die op links gevaarlijk voor het doel kwamen. Dick vd de Lisdonk onze keeper was al gepasseerd. Maar Davey Ewalds kon nog redding brengen voordat een speler van Ysselsteyn hem maar binnen  hoefde te tikken.

De laatste 10 minuten zette Melderslo nog eens extra aan. In de slotminuut resulteerde dat in een scrimmage net voor het doel van Ysselsteyn. Waar een harde teruggekaatste bal het doel getroffen had mits een oplettende verdediger van Ysselsteyn deze niet net van de lijn had gehaald. 0-0 is de eindstand. Ysselsteyn was blij met het punt. De spelers van SV Melderslo daarentegen baalden enorm met twee verliespunten. Zondag staat de uitwedstrijd tegen Excelent 1 uit Oploo op het programma. Weer een belangrijke wedstrijd. Excelent 1 heeft 6 punten minder dan SV Melderslo