24-10-2021: SV Melderslo 1 – Excellent 1: 4-1

“Super Sunday” prooi voor SV Melderslo.
Zondag 24 oktober de dag van El Clasico , Ajax- PSV en in het voorprogramma Melderslo – Excellent.
Koploper Excellent komt op bezoek op sportpark “de Merel”. In de 1ste minuut moet keeper Bas van Westerveld al gelijk in actie komen. In de 2e minuut brengt Martijn Kallen redding op de doellijn na een slechte uittrap van Bas. Melderslo krijgt in de 6e minuut zijn eerste kans via een hard schot van Jelle Seuren. Excellent komt in de 9e minuut op voorsprong en 1 minuut later kan Bas niet verder en komt Dick van de Lisdonk als vervanger van Bas in de goal te staan.

Melderslo komt na deze tegenvallers iets beter in de wedstrijd en in de 24ste minuut hadden ze wel recht op een strafschop. Melderslo komt de eerste helft nog een keer goed door op de rechterzijde helaas kan Luc de voorzet niet binnen tikken.

In de rust is hoofdtrainer Freek Thoone zeker niet tevreden, de staf heeft zeker nog wel vertrouwen in een goede afloop. In de 2e helft is Melderslo de boven liggende partij. In de 57ste maakt Bart Theeuwen op karakter de gelijkmaker. Excellent komt nog een keer gevaarlijk eruit maar kan niet scoren in een leeg doel.
Melderslo blijft jagen op meer via een goede aanval die Teun Peeters opzet en na een goede een twee met Joreno zet Teun aanvoerder Bart Verheijen vrij voor de goal. Bart Verheijen zet Melderslo op 2-1. Melderslo is “on fire” en blijft veel energie in de wedstrijd steken. Dit wordt beloond met nog 2 goals de 3-1 is van Luc en Teun maakt de 4-1.

Een hele goede overwinning voor SV Melderslo. 2 pullen voor de MotM na de wedstrijd maar dit hadden er ook 20 kunnen zijn voor het gehele team en de staf. Dit was een geweldige teamprestatie. Op naar 7 november als SV United naar de Melderse komt.