13-09-2020: SV Melderslo 1 – Oranje Wit 1

SV Melderslo strijdend ten onder tegen Oranje-Wit

De korfbalsters van SV Melderslo 1 speelden op zondag 13 september tegen Oranje-Wit 1 uit Leunen. De wedstrijd werd gespeeld op sportpark De Merel in Melderslo. SV Melderslo verloor met 10-13 en Oranje-Wit ging met de punten naar huis.

De wedstrijd begon fel. In de eerste fase van de wedstrijd was Oranje-Wit wat effectiever dan de thuisploeg. Het team uit Leunen kwam met 3-6 voor. SV Melderslo kwam echter sterk terug en wist de stand nog vóór rust gelijk te trekken. Bij rust stond er een stand van 6-6 op het scorebord. Na rust was het eerst SV Melderslo dat de voorsprong pakte, maar daarna wist Oranje-Wit een paar keer achter elkaar te scoren. Ook SV Melderslo kreeg kansen, maar scoren wilde niet meer lukken. Naarmate de tweede helft vorderde, raakten de Melderslose korfbalsters zichtbaar vermoeid. Het lukte niet meer om bij te komen, hoewel er wel nog altijd strijd werd geleverd. Uiteindelijk werd bij een stand van 10-13 afgefloten en  moest SV Melderslo de twee punten afstaan aan Oranje-Wit.