Voetbaltrainer JO19-01 gezocht

SV Melderslo zoekt trainer JO19-1

SV Melderslo is per direct op zoek naar gemotiveerde en enthousiaste trainer/coach voor JO19-1. Dit team speelt in de 2e klasse en neemt deel aan de bekercompetitie.

Het team bestaat uit een leuke mix van getalenteerde en enthousiaste spelers die zich verder willen ontwikkelen in de laatste fase van de jeugdopleiding. De nieuwe trainer/coach zal worden aangevuld met een ervaren assistent trainer en leider.

Wij zoeken een trainer met:

• Affiniteit en ervaring als trainer/coach binnen het (junioren)jeugdvoetbal.
  • Twee keer per week de training verzorgt (voorkeur dinsdag en donderdag, andere dagen in overleg).
  • Op zaterdag het team tijdens de wedstrijd coacht en begeleidt.

Wat wij bieden:

• Een leuk, enthousiast en talentvol team.
  • Een assistent trainer en leider die tijdens de trainingen en wedstrijden tezamen met de trainer/coach het kader vormen.
  • Een mooie accommodatie met goede materialen en mooi onderhouden velden.
  • Een bloeiende en actieve dorpse vereniging met een voetbal- en korfbalafdeling.
  • Goede begeleiding vanuit de jeugdcoördinator en TC.
  • De mogelijkheid om cursussen te volgen.

Mocht dit jouw interesse hebben gewekt, stuur dan een mailtje naar tcvoetbal@svmelderslo.nl

Joost van den Ham

TC voetbal – SV Melderslo