02-12-2018 SV Melderslo 1 – De Peelkorf 1

Zuur verlies voor SV Melderslo-korfbalsters

De korfbalsters van SV Melderslo 1 speelden op zaterdag 1 december tegen De Peelkorf 1 uit Ysselsteyn. De wedstrijd werd gespeeld in sporthal De Berkel in Horst. De eindstand werd 11-14.

Het was SV Melderslo dat in deze wedstrijd haar tegenstander overrompelde. Met mooie aanvallen en fel spel wist de ploeg al snel een voorsprong op te bouwen van 5-1. Nog vóór rust herpakte De Peelkorf zich enigszins, maar ook SV Melderslo bleef goed spelen. Bij rust stond er een stand van 7-5 op het scorebord. Na rust bouwde SV Melderslo de voorsprong in eerste instantie verder uit. Daarna lukte het De Peelkorf echter om goed te schakelen en daar had SV Melderslo geen antwoord op. Het werd 10-10 en hoewel ook de ploeg uit Melderslo nog enkele kansen kreeg in de slotfase, was De Peelkorf nu het team met de dominante rol. De Ysselsteynse korfbalsters zetten nog een flinke eindsprint in en bij het eindsignaal was de stand enigszins geflatteerd 11-14. Een zuur verlies voor SV Melderslo, dat kijkend naar de hele wedstrijd meer verdiend had.