08-04-2018: SV Melderslo 1 – VVO 1: 10-16

Opnieuw geen punten voor SV Melderslo

De korfbalsters van SV Melderslo 1 speelden op zondag 8 april tijdens de jaarlijkse sponsordag tegen VVO 1 uit Hapert. De wedstrijd werd gespeeld op sportpark De Merel in Melderslo. De eindstand was 10-16.

SV Melderslo begon niet slecht aan de wedstrijd. Er werd hard gewerkt en hoewel er aanvallend het een en ander te verbeteren viel, werden er wel kansen gecreëerd. Het lukte SV Melderslo dan ook om op voorsprong van 5-3 te komen. Door verdedigende foutjes van SV Melderslo en scherpte in de afronding aan de kant van VVO, was de stand in de rust echter weer gelijkgetrokken tot 5-5. Na rust kwam VVO sterker uit de kleedlokalen. Vooral in de afronding was VVO nu veel beter dan SV Melderslo, dat nog altijd veel kansen miste. Hoewel het nog lang spannend bleef, kon VVO in de slotfase uitlopen. Aan de kant van SV Melderslo wilde het toen allemaal niet meer lukken. Het eindsignaal klonk bij een wat geflatteerde stand van 10-16. SV Melderslo blijft na dit verlies op een vijfde plaats staan in de Overgangsklasse, maar om niet in de gevarenzone te komen, wordt het nu wel tijd dat de ploeg wat punten gaat pakken.