08-10-2017: SV Melderslo 1 – Bladella 1: 6-15

Dieptepunt voor SV Melderslo-korfbalsters

De korfbalsters van SV Melderslo 1 speelden op zondag 8 oktober tegen Bladella 1 uit Bladel. De wedstrijd werd gespeeld op sportpark De Merel in Melderslo.

Net als vorige week begon SV Melderslo sterk aan de wedstrijd. De ploeg scoorde snel de eerste twee doelpunten en wist de voorsprong in het eerste kwartier te behouden. Na de 4-4 was het echter Bladella dat qua scoren sterker was dan Melderslo. Hoewel SV Melderslo nog steeds kansen creëerde, kwam Bladella op een voorsprong van 5-8 en bij deze stand gingen de ploegen de rust in. Na rust leek SV Melderslo de draad helemaal kwijt te zijn. Niets leek meer te lukken; de ploeg werd slordig en ook het scoren ging niet meer. Het sterk spelende Bladella was daarentegen juist enorm scherp in de afronding en scoorde gemakkelijk. De korfbalsters uit Bladella konden uitlopen naar 5-13 en later 6-15. Dit was tevens de voor Melderslo teleurstellende eindstand.