12-09-2021: SV Blerick 1 – SV Melderslo 1: 1-0

Jeudig Melderslo verliest nipt van Blerick
De 2e bekerwedstrijd is uit tegen Blerick. Bij Melderslo is aanvoerder Bart Verheijen nog niet fit en Martijn Kallen begint op de bank. Het basisteam is vrij jong maar na 5 minuten krijgen ze de eerste kans via Luc. Na 12 minuten doet Blerick iets terug middels een mooie omhaal. Beide ploegen hebben moeite om de bal lang in bezit te houden. In minuut krijgt Teun een kans om op doel te schieten, helaas word dit schot een euroknaller. Ruststand 0-0. 2e helft na slimme ingooi van Tom kan Teun gevaarlijk worden. Beide teams creeren weinig kansen. In minuut 78 krijgt Tom Kimmich een goede kopkans Blerick krijgt de bal niet weg. Helaas gaat de bal niet in het doel. De wedstrijd lijkt te eindigen in 0-0 maar in de 90ste minuut krijgt Blerick een vrije trap. Deze vrije trap valt binnen. Rest nog alleen de blessuretijd waarin Melderslo nog 1 kans krijgt deze gaat helaas net over. .Joreno wordt uitgeroepen tot man of the match. Volgende week op naar Hegelsom.