15-04-2018: DSV 1 – SV Melderslo 1: 10-16

SV Melderslo-korfbalsters doen goede zaken

De korfbalsters van SV Melderslo 1 speelden op zondag 15 april tegen DSV 1 uit Diessen. De wedstrijd werd gespeeld op sportpark De Alsie in Diessen. De eindstand was 8-15.

SV Melderslo begon al wat sterker dan DSV aan de wedstrijd. Het was dan ook SV Melderslo dat steeds op voorsprong kwam, maar DSV wist de stand ook telkens weer gelijk te trekken. Toch pakte de uitploeg net vóór rust een 5-7 voorsprong. Na rust zetten de korfbalsters uit Melderslo de koers van de eerste helft voort. De ploeg kwam op 5-10 voorsprong en dat leek de genadeklap voor DSV. DSV kwam niet meer dichterbij dan 7-11, daarna liep SV Melderslo, dat in de tweede helft zowel aanvallend als verdedigend duidelijk de betere ploeg was, weer verder uit. De eindstand was uiteindelijk 8-15 en de twee punten gingen dus verdiend mee naar Melderslo. SV Melderslo doet met deze overwinning goede zaken en neemt weer wat afstand van de hekkensluiters van de Overgangsklasse. De ploeg staat nu op een gedeelde vierde plaats.