17-10-2021: VV Boekel 1 – SV Melderslo 1: 1-1

SV Melderslo blij met punt tegen VV Boekel. 1-1

De voetbalmannen van Melderslo 1 stond vandaag de uitwedstrijd te wachten tegen VV Boekel. In de stand in de derde klasse D staan ze gelijk in punten maar VV Boekel heeft een beter doelsaldo.

De eerste helft werd SV Melderslo gelijk onder druk gezet door de thuisploeg. Dat resulteerde in de 19de minuut voor een goede kans voor VV Boekel. Het schot lande op de paal en de rebound werd door Bas van Westerveld, de goalie van SV Melderslo, gepareerd. In de 34ste minuut kwam met een snelle counter Joreno van de Ven op links goed door. De keeper van VV Boekel liet zich echter niet verrassen. De eerste helft  leek dan ook met de brilstand de rust in te gaan. Maar door een steekpaas van vv Boekel naar de spits en met een beetje geluk stond er toch nog 1-0 op het scorebord.

De tweede helft begon ook gelijk weer met een aantal kansen voor VV Boekel. En SV Melderslo had het er moeilijk mee. Maar in de 58ste minuut profiteerde de goed oplettende en spelende  Bart Verheijen van een gemakzuchtige centrale verdediger van VV Boekel. Deze kreeg de bal ingespeeld van de keeper en dacht tijd te hebben. Maar niks was minder waar, Bart snoepte de bal af en hoefde deze maar in het doel te schuiven. Een verrassende 1-1 stond toen op het scorebord. Het spelbeeld veranderde niet gaande de tweede helft. VV Boekel met de betere kansen en SV Melderslo loerend op de counter. Uiteindelijk was SV Melderslo blij nadat de scheids affloot met dit zwaarbevochten punt. Volgende week staat de thuiswedstrijd tegen Exellent 1 op het programma. Op papier de sterkere ploeg!  Ze staan namelijk bovenaan zonder verliespunten tot nu toe. Maar met goede inzet kan wellicht ook hier resultaat behaald worden.