19-01-2020: SV Melderslo 1 – Oranje Wit 1

Opnieuw verlies voor korfbalsters SV Melderslo

De korfbalsters van SV Melderslo 1 speelden op zondag 19 januari tegen Oranje Wit 1 uit Leunen. De wedstrijd werd gespeeld in sporthal De Berkel in Horst. SV Melderslo verloor met 12-14.

SV Melderslo begon, net als vorige week, niet goed aan de wedstrijd. Focus en felheid ontbraken, waardoor de ploeg al snel tegen een achterstand aan keek. Na een time-out verbeterde het spel iets, maar scoren lukte nog steeds niet goed. In de rust stond Oranje Wit dan ook nog steeds op een 4-7 voorsprong. Na rust kende SV Melderslo een opleving. Zowel verdedigend als aanvallend maakte de ploeg het Oranje Wit nu moeilijker en SV Melderslo kwam steeds dichterbij Oranje Wit. Die laatste wist echter steeds op de juiste momenten te scoren. Op gelijke hoogte komen zat er voor de thuisploeg daardoor niet in. SV Melderslo bleef tot de laatste seconden van de wedstrijd knokken, maar het lukte niet om nog een puntje in de wacht te slepen. De eindstand was 12-14, waarmee SV Melderslo de derde plaats af moet staan aan Oranje Wit.