19-11-2017 SV Melderslo 1 – ODC 1: 13-16

Geen punten voor SV Melderslo-korfbalsters

De korfbalsters van SV Melderslo 1 speelden op zondag 19 november tegen ODC 1 uit Ommel en Asten. Tijdens de laatste confrontatie verloor SV Melderslo met ruime cijfers, dus te ploeg had nog wat recht te zetten. De wedstrijd werd gespeeld in sporthal De Berkel in Horst.

Waar ODC enorm fel aan de wedstrijd begon, leek SV Melderslo in de beginfase nog niet helemaal wakker. Binnen enkele minuten keek het tegen een 0-3 achterstand aan. Na een time-out stond SV Melderslo echter weer op scherp en begon het aan een inhaalrace. De rest van de eerste helft gingen de ploegen gelijk tegen elkaar op. SV Melderslo was nu ook fel en kwam terug tot 8-8, maar het was ODC dat voor rust de voorsprong pakte. Bij een stand van 8-10 gingen de ploegen de kleedkamers in. Na rust leek SV Melderslo in eerste instantie sterk door te gaan. De ploeg maakte de 9-10 maar daarna was ODC fysiek te sterk voor de Melderslose korfbalsters. De ploeg liep opnieuw uit, dit keer tot 9-15. SV Melderslo had het zwaar, maar bleef knokken voor wat het waard was en wist de schade daardoor te beperken. Winst zat er echter niet meer in en bij een stand van 13-16 klonk het eindsignaal.