SV Melderslo 1 wint met 1-0 van Panningen 1.

Een 6 punten wedstrijd, zo werd deze wedstrijd van te voren omschreven. De bezoekers uit Panningen zijn net als Melderslo verwikkeld in een degradatiestrijd. Lang leek het er op dat de wedstrijd in 0-0 zou eindigen, net als de uitwedstrijd, echter zorgde Teun Peeters in de laatste minuten van de wedstrijd voor de bevrijdende 1-0.

De eerste helft was van beide kanten in balbezit slordig, echte kansen werden er niet gecreëerd. De wind speelde hierbij ook een rol. De ruststand was dan ook 0-0.

In de tweede helft, een aanvallender, feller Melderslo. Een aderlading voor Melderslo is dat Bart Verheijen geblesseerd het veld moet verlaten. De eerste echte kans van de wedstrijd was echter voor Panningen, na een mooie aanval hield Dick van de Lisdonk met een knappe redding echter zijn doel schoon. Enkele minuten later krijgt Melderslo een dot van een kans, Anouar Nasla krijgt de bal van Joreno van de Ven op een presenteerblaadje, hij raakt deze helaas hartstikke verkeerd waardoor het 0-0 blijft. Deze degradatiekraker wordt in de absolute slotfase beslist door Teun Peeters, na goed voorbereidend werk van Stan van de Pas schiet Teun de bal snoeihard met zijn chocoladebeen in de kruising. Eindstand 1-0.

Deze 3 punten zijn broodnodig in de strijd voor lijfsbehoud.

Volgende week is er een vrije speelronde. 7 april staat Blerick op het programma, deze wedstrijd zal thuis afgewerkt worden aangezien de wedstrijd voor de winter was omgedraaid.

Melderslo 1 – Panningen 1: 1-0