21-10-2018: Rietvogels 1 – SV Melderslo 1

Korfbalsters SV Melderslo blijven winnen

De korfbalsters van SV Melderslo 1 speelden op zondag 21 oktober tegen Rietvogels 1 uit Riethoven. De wedstrijd werd gespeeld op sportpark De Rijtjes in Riethoven. De eindstand werd 8-10.

Het duurde even voor er werd gescoord, maar het was SV Melderslo dat door twee schoten op een 0-2 voorsprong kwam. Daarna kwam Rietvogels terug tot 2-2, maar SV Melderslo pakte al gauw opnieuw de voorsprong. Het liep uit tot een stand van 4-7 bij rust, hoewel er wat felheid miste. Na rust bleef de ploeg wat matjes. Het scoren ging moeizaam, en daar maakte Rietvogels gebruik van. De ploeg uit Riethoven kwam weer dichterbij en bleef SV Melderslo de rest van de wedstrijd op de hielen zitten. Toch lukte het Rietvogels niet om op gelijke hoogte te komen en was het SV Melderslo dat de voorsprong de gehele wedstrijd behield. Bij een stand van 8-10 klonk het eindsignaal. Hoewel SV Melderslo haar normale niveau niet haalde in deze wedstrijd, gingen de punten toch verdiend mee terug naar Melderslo. De ploeg heeft alle tegenstanders van de Overgangklasse nu één keer gehad en staat met 14 punten uit zeven wedstrijden ongeslagen bovenaan.