24-10-2021: KVC 1 – SV Melderslo 1

SV Melderslo pakt opnieuw belangrijke punten

De korfbalsters van SV Melderslo 1 speelden op zondag 24 oktober tegen KVC 1 uit Hapert en Hoogeloon. De wedstrijd werd gespeeld op sportpark De Roetwijer in Hoogeloon en eindigde in een nipte 10-11 overwinning voor SV Melderslo.

SV Melderslo begon goed aan de wedstrijd en kwam snel op een 0-1 voorsprong. Daarna bleef de ploeg veel kansen krijgen, maar scoren bleek opnieuw een uitdaging. Gelukkig stond de verdediging stabiel, waardoor ook KVC aanvallend weinig voor elkaar kreeg. Het resultaat was een eerste speelhelft met weinig doelpunten en een magere 3-4 ruststand. Na rust was SV Melderslo duidelijk de betere ploeg. De korf werd wat makkelijker gevonden en op een gegeven moment werd er een gat geslagen van 4 doelpunten (5-9). KVC gaf de moed echter niet op en de genadeklap kon SV Melderslo dan ook niet uitdelen. In de slotfase stond er een stand van 8-11 op het scorebord en leek de wedstrijd eigenlijk gespeeld. Toch maakte SV Melderslo het nog onnodig spannend door KVC terug te laten komen tot 10-11. Na een zenuwslopende laatste minuut klonk bij deze stand het eindsignaal. Daarmee pakt SV Melderslo opnieuw belangrijke punten en staat de ploeg 2e in de Hoofdklasse.