26-09-2021: Germania 1 – SV Melderslo 1: 3-3

Melderslo begint met doelpuntrijk gelijkspel

Zondag 26 september staat de uitwedstrijd tegen Germania op het programma. Hoofdtrainer Freek Thoone zorgt voor een goed ontbijt en de bespreking is bij hem thuis.

Vele supporters zijn er als de bal gaat rollen in Groesbeek. Voor Melderslo alweer het 4e seizoen in de 3e klasse.

Na 2 minuten strafschop voor Germania, de speler laat Bas kansloos. Na 10 minuten jaagt Teun op de bal. Hij moet dit helaas bekopen met een blessure. Gelukkig kan hij wel de wedstrijd vervolgen. 12e minuut, corner voor Germania die bij 2e paal vrij word ingekopt.

1 minuut later krijgt Melderslo een strafschop. Bart Theeuwen laat hun keeper kansloos. In minuut 25 komt Luc aan de bal en gaat fijn naar binnen en zijn mooie schot laat het netje voor de 2e maal bollen. In de 28ste minuut heeft Bas een goede redding. Wat rest is een corner voor Germania. Dit word een kopie van de 2-0. Wederom staat Germania voor nu met 3-2.

Op slag van rust krijgt Melderslo vrije trap op de rand van de 16 meter. Luc gaat deze nemen en scoort voor de 2e keer. We gaan rusten met 3-3.

Tweede helft begint Melderslo met Gijs van de Lisdonk ipv Teun. Het spel van beide teams wordt slordiger.

Melderslo komt in minuut 89 nog goed weg als een schot op doel tegen de paal komt. Melderslo kan in de 2e helft de keeper van de tegenpartij niet meer echt testen.

Op naar de eerste thuiswedstrijd volgende week.