26-09-2021: VIOS 1 – SV Melderslo 1

SV Melderslo verliest nipt van VIOS

De korfbalsters van SV Melderslo 1 speelden op zondag 26 september tegen VIOS 1 uit Ottersum. De wedstrijd werd onder zonnige weersomstandigheden gespeeld op sportpark Tovios in Ottersum. De eindstand was 11-9.

De wedstrijd ging fel van start. De ploegen waren aan elkaar gewaagd en er werd om en om gescoord. Wel was het SV Melderslo dat steeds net een beetje achter de feiten aanliep. Toch stond er bij een rust een gelijke stand van 6-6 op het scorebord. Na rust bleef het wedstrijdbeeld hetzelfde. De teams maakten het elkaar niet makkelijk. Aan beide kanten was scoren niet vanzelfsprekend, maar zowel VIOS als SV Melderslo creëerde met hard werken toch de nodige kansen. In de slotfase was het verschil dan ook nog steeds miniem. De uitploeg keek zo’n 5 minuten voor het eindsignaal tegen een 10-9 achterstand aan. En hoewel SV Melderslo verschillende mogelijkheden kreeg om de stand gelijk te trekken, was het uiteindelijk het Ottersumse team dat effectiever was en het gat wist te vergroten tot 2 doelpunten. Daarmee was de wedstrijd gespeeld. Bij een stand van 11-9 klonk het eindsignaal.