27-09-2020: Stormvogels 1 – SV Melderslo 1

SV Melderslo verliest in lastige wedstrijd

De korfbalsters van SV Melderslo 1 speelden op zondag 27 september tegen Stormvogels 1 uit Luyksgestel. De wedstrijd werd gespeeld op sportpark De Stap in Luyksgestel. SV Melderslo verloor met 9-5.

In de eerste helft ging het vrij gelijk tegen elkaar op. Het was echt een verdedigende wedstrijd: beide ploegen gaven elkaar weinig ruimte om te scoren. Bij rust stond er dan ook een magere stand van 3-3 op het scorebord. Na rust duurde het opnieuw vrij lang voor er werd gescoord. Het was Stormvogels dat na een minuut of 10 toch de korf wist te vinden, waarna de thuisploeg verder uitliep naar 8-3. SV Melderslo bleef knokken, maar Stormvogels stond verdedigend sterk en gaf weinig weg, waardoor de Melderslose korfbalsters het aanvallend erg moeilijk hadden. De weinige kansen die SV Melderslo kreeg, werden niet afgerond. Uiteindelijk klonk bij een stand van 9-5 het eindsignaal.