Vrijwilligersavond

MFC

Maandelijks is er de Kangoeroeklup. Deze klup staat open voor alle kinderen van 4 tot 6 jaar. De kangoeroeklup is opgestart om jonge kinderen kennis te laten maken met korfbal. Het is een soort kleutergym met een knipoog naar korfbal.

Spelregel quizavond korfbal

Sportpark

Maandag 2 oktober om 20.30u is de spelregelquizavond. Deze quiz is bedoeld om je spelregelkennis op te frissen en uit te breiden. Zodat je met vertrouwen een wedstrijd kunt fluiten. Of zodat je als speler of kader de scheidsrechter beter begrijpt. Hopelijk tot dan!

MFC