SV Blerick 1 – SV Melderslo 1: 2-3

SV Melderslo 1 boekt Belangrijke uitzege tegen Blerick.   2-3

In een sfeerloos voetbalpark in Blerick, mag immers geen publiek aanwezig zijn,  begon Melderslo goed aan deze wedstrijd. De eerste en beste kansen waren dan ook voor Sv Melderslo. De eerste goal hing al een tijdje in de lucht maar wilde niet vallen. Totdat in de 28ste minuut Joreno van de ven op rechts doorbrak. Luc van Kuijck controleerde deze bal op fabelachtig wijze, en op de rand van de 16  schoot hij de bal in de linkeronderhoek De verdiende 0-1 is binnen. Sv Melderslo kwam steeds beter in de  wedstrijd en creëerde verscheidene kansen. Vrije kans voor de goed spelende Stan van de Pas werd gepareerd door de keeper. Luc van Kuijck een vrije trap op de paal. In de 43 ste minuut weten Luc van Kuijck en Bart Verheijen elkaar echter goed te vinden. Waarna Bart de bal mooi langs de keeper in de goal schoot. 0-2. Dit is tevens de verdiende  ruststand.

Na rust begon Melderslo gelijk met druk zetten. Dit resulteerde in  een goede kans voor Bart Verheijen die zijn schot geblokt zag worden. In de 57de min Kreeg Melderslo op 20 meter een vrij trap. Luc van Kuijck legt aan en zag zijn schot onhoudbaar voor de goalie in de linkerbovenhoek verdwijnen. 0-3. Op rozen zou je denken. Maar niets is minder waar. In de 70ste schoot Blerick  de 1-3 binnen. Blerick geloofde er weer in en zette nog een keer aan. In de 77ste vrije kans voor Blerick. Bas van Westerveld pareerde deze bal super. In de 80ste werd een van de snelle vleugelspelers van Blerick gevloerd binnen de 16. Strafschop…….2-3. Dat word de laatste 10 minuten nog billenknijpen. De scheidsrechter fluit echter af. De 3 punten zijn binnen. 6 punten uit drie wedstrijden tot nu toe.  Heel mooi resultaat boys!