SV Melderslo 1 – Groesbeekse Boys 1: 2-1

Melderslo wint topper tegen Groesbeekse Boys.

Op zondag 3 april stonden Melderslo en Groesbeekse Boys, beide met 32 punten tegenover elkaar in een strijd om de top in de 3e klasse-D. Melderslo begon goed met veel balbezit en pressie. Dit resulteerde ook in een doelpunt. In de 11de minuut schoot Luc van Kuijck uit een vrije trap mooi de bal in de linkerhoek. Melderslo stopte veel energie in de wedstrijd maar creëerde echter niet veel kansen, hoewel Melderslo in de extra tijd van de eerste helft nog een penalty werd onthouden. Na rust werden ook aan beide kanten niet heel veel gevaarlijke kansen gecreëerd.  Een spelbeeld wat in de laatste minuten van de wedstrijd drastisch veranderde. Na een prachtige actie van Luc van Kuijck maakte Bart Verheijen de bevrijdende 2-0. Groesbeekse Boys reageerde meteen door een afvallende bal het doel van Melderslo in te schieten, 2-1. Voor de mannen uit Groesbeek kwam deze aansluitingstreffer echter te laat om iets van de 3 punten van Melderslo af te pakken. Met veel werklust waar Teun Peeters wederom een voorbeeld was pakt Melderslo 3 belangrijke punten.