SV Melderslo 1 – Vitesse’08 1: 3-1

SV Melderslo medekoploper in de 3e klasse

Vandaag alweer de 8ste wedstrijd van het seizoen thuis tegen Vitesse’08 uit Gennep. Op het middenveld van SV Melderslo weer de 3J’s in de basis. (Zit muziek in de 3J’s maar deze jongens steken ook veel energie in hun spel).
Als de scheidsrechter om 14.30 fluit voor aanvang wedstrijd staan er langs de lijn ” 2 ballenjongens en 2 veldprikkers”.
Vitesse pakt brutaal de leiding na 1 minuut spelen. In de 3e minuut geeft Bart Verheijen een mooie steekbal op Jelle Seuren. Een Vitesse speler maakt een lichte overtreding maar de scheidsrechter ziet er toch een strafschop in. Bart Theeuwen gaat de strafschop nemen maar helaas gaat deze bal er niet in. Melderslo krijgt steeds meer grip op de wedstrijd en de gelijkmaker zit eraan te komen. Er ligt veel ruimte achter de achterhoede van Vitesse.
Bart Theeuwen herpakt zich goed en bereikt geregeld met een goede lange bal de voorwaartse van “de Melderse”. In de 30ste minuut krijgt Melderslo na een handsbal en vrije trap op de rand strafschopgebied. Luc krult de bal mooi in de bovenhoek. Net voor rust zet Joreno Melderslo op een 2-1 voorsprong. De aanval die vooraf gaat aan deze goal is er een uit het boekje.
De tweede helft begint Melderslo slordig aan de wedstrijd. In minuut 56 brengt Bart Verheijen nog redding op de doellijn. Niet veel later maakt Luc de 3-1 en lijkt de wedstrijd beslist. Echter Vitesse geeft niet op en moet Dick  met een katachtige reflex nog redding brengen. 10 minuten voor tijd gaat Teun eruit voor Stan van de Pas. Voor Stan de eerste minuten in deze competitie. Net voor de duisternis invalt op Sportpark de Merel fluit de scheidsrechter voor einde wedstrijd.

Het sprookje van Melderslo duurt voort wanneer de volgende wedstrijd is staat nog in de sterren geschreven.