Voetbalnieuws

01-06-2018 Voetbalnieuws
Zeer geslaagde receptie. Gelukkig hebben we de foto’s nog. Klik daarvoor hier

13-05-2018 Voetbalnieuws

Speler van de week: Stijn van Rens

15-04-2018 Voetbalnieuws

Speler van de week: Finn Roelofs

14-04-2018 voetbalnieuw

JO17-2 is in het nieuw gestoken door Houbensteyn Heideveld

14-04-2018 voetbalnieuws

De wandelvoetballers hebben trainingspakken gekregen van Werkplek Uitzend- en Personeelsdiensten.

08-03-2018 Speler van de week

Hallo
Wat was het een leuke dag
De aftrap was leuk en scoren op de keeper vond ik spannend maar het is wel gelukt.
In de dug out vond ik het een beetje saai, Ik vond de coach (Leon) wel streng.
We kregen in de pauze drinken en vlaai en ik mocht het lootje uit een beker halen.
Later als ik groot ben wil ik ook in het eerste spelen.
Bedankt voor de mooie bal en snoepzak.

Groetjes Lucas Driessen

29-03-2018 Voetbalnieuws

Interlandwedstrijden
Woensdag 28 maart waren er op het sportpark een drietal heuse  interland-wedstrijden. We hadden de vraag gekregen van de st. Mary’s Cath School om een drietal wedstrijden te spelen. Één U12 wedstrijd waar wij met onze JO11-1 aantraden en twee U13 wedstrijden waar onze JO13 -1 en JO13-2 het tegen opnamen.
Voorafgaand aan elke wedstrijd werd telkens eerst beide volksliederen gespeeld en we overhandigden ons club vaantje aan onze gasten. Na alle ‘plichtplegingen’ werd er uiteraard ook nog gewoon gevoetbald. Dit was in de stromende regen, maar dat deerde de kinderen niet, want die genoten volop van deze internationale wedstrijd.
Het resultaat van de wedstrijden:
Onze U12 team verloor de wedstrijd met 0-5 na een knappe 0-0 rust stand.
U13-2 verloor helaas ook hun wedstrijd met 1-6 na een 0-2 ruststand.
U13-1 wist hun wedstrijd wel te winnen met 4-2 na een 1-1 ruststand.
En zo waren ze na een sportieve avond allemaal een hele ervaring rijker.

25-03-2018 Speler van de Week

Vandaag was ik Speler van de week!! Ik vond het een hele leuke dag. Ik vond het cool om met de spelers het veld op te gaan. En ik mocht op de goal schieten. Het was een makkie want de keeper was niet op aan het letten. Wel jammer dat Melderslo niet meer gescoord had. Het was 0-0 geworden.

Groetjes Jens Kuijpers

11-03-2018 Speler van de Week

Hallo!

Het was een hele leuke dag! Vooral het balletje trappen met Peter en ik mocht bij de grote jongens zitten. Scoren was een makkie want ze lieten mij er extra door denk ik. We zijn gewonnen met 2-1 en ik kreeg nog een snoepzak! Hopelijk mag ik nog een keer meedoen!

Groetjes Jur Vullings

13-01-2018 voetbalnieuws

Wim Rijs volgend seizoen hoofdtrainer SV Melderslo afdeling voetbal
Wim Rijs neemt vanaf seizoen 2018/2019 als hoofdtrainer de voetballers van SV Melderslo onder zijn hoede. Volgens het bestuur van SV Melderslo sluit de ervaring en eigenschappen van Rijs uitstekend aan bij de wensen van de selectiespelers en de doelstellingen van de club.

Als speler heeft Wim Rijs vele jaren bij Sparta’18 in het 1e elftal gevoetbald. Als trainer, in bezit van een UEFA-B diploma, heeft hij ervaring opgedaan bij het 1e  elftal van IVO, 2e  elftal van SVEB en bij de O19-elftallen van SV Venray en Wittenhorst. Daarnaast is Rijs in het verleden technisch jeugdcoördinator geweest bij Vitesse ’08. Momenteel is Rijs voor het 4e jaar hoofdtrainer bij RESIA’42 dat, eveneens als SV Melderslo, uitkomt in 4e klasse E.

Het bestuur en Wim kijken erg uit naar de toekomstige samenwerking.

19-11-2017 Voebalnieuws

Speler van de week: Nik Wijnen

22-10-2017 Voetbalnieuws

Café ’t Tunneke heeft de veteranen voorzien van een nieuw tenue

21-10-2017 Voetbalnieuws

Salarispoint en Electro Gommans hebben het 4e elftal voorzien van nieuwe trainingspakken

20-10-2017 Voetbalnieuws

Driesvenplant heeft het 2e elftal voorzien van een nieuw tenue

17-10-2017 Voetbalnieuws

Escargotskwekerij Slaque heeft het wandelvoetbalteam in het nieuw gestoken

16-10-2017 Voetbalnieuws

Head Logistics/Poels-Janssen Logistics heeft JO17-1 in het nieuw gestoken

08-10-2017 Voetbalnieuws
Speler van de week: Maik Metselaars

Ik ben Maik en afgelopen zondag was ik speler van de week. Aan het begin van de wedstrijd mocht ik de 1e goal maken. Dit vond ik heel erg leuk. Gelukkig heeft melderslo met 3-0 gewonnen. Ik vond het heel leuk om er bij te zijn.

Groetjes Maik.