De vertrouwenscontactpersonen staan voor iedereen klaar.

Onze vertrouwenscontactpersonen zijn weer up to date d.m.v. een scholingsdagje in stadion ‘De Koel’.

Monique en Mieke zijn het eerste aanspreekpunt voor iedereen die een vraag heeft over of te maken heeft met grensoverschrijdend gedrag.

Zij fungeren als eerste opvang voor leden met een klacht of een vraag. Ze bieden een luisterend oor, geven raad en verwijzen door voor geschikte hulp voor iedereen (sporters, ouders van sporters, toeschouwers, kaderleden, vrijwilligers, bestuur). Daarnaast adviseren en stimuleren ze de vereniging of bond om preventieve maatregelen te nemen.

De vertrouwenscontactpersonen zullen klachten niet zelf inhoudelijk behandelen, maar je de weg naar een goede oplossing proberen aan te geven.

Zij zijn er voor iedereen!