Hoofdtrainer voetbal Remco ten Hoopen stopt aan het einde van het seizoen.

SV Melderslo kondigt aan dat hoofdtrainer Remco ten Hoopen en de club na dit seizoen hun samenwerking zullen beëindigen. Momenteel bevindt SV Melderslo zich in de middenmoot van de derde klasse C en kijkt de club uit naar een positieve afronding van het huidige seizoen.

Remco ten Hoopen heeft zijn tijd bij SV Melderslo met toewijding ingevuld. Zijn betrokkenheid bij het team wordt gewaardeerd. De club is dankbaar voor zijn inzet en passie voor het voetbal en wenst hem succes in zijn toekomstige uitdagingen.

Het seizoen is nu op de helft, en SV Melderslo en Remco Ten Hoopen blijven samenwerken om het lopende seizoen succesvol af te sluiten. De club zal op zoek gaan naar een geschikte opvolger voor het hoofdtrainerschap.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Joost van den Ham
Voorzitter TC Voetbal, SV Melderslo
Telefoon: 06-22859436
E-mail: tcvoetbal@svmelderslo.nl

Over SV Melderslo:
SV Melderslo is een combi vereniging voetbal en korfbal gevestigd in Melderslo. Het standaardteam voetbal speelt in de derde klasse C. De club bevordert voetbal in de regio en biedt een gemeenschap voor sportliefhebbers en jonge talenten om hun passie voor voetbal te delen. SV Melderslo is trots op zijn rijke geschiedenis en betrokkenheid bij de lokale gemeenschap.