Reinold Wiedemeijer nieuwe hoofdtrainer voetbal SV Melderslo

Vanaf volgend seizoen wordt Reinold Wiedemeijer de nieuwe hoofdtrainer voetbal van SV Melderslo, waarmee het bestuur en de TC erin geslaagd zijn een geschikte opvolger te vinden voor Remco ten Hoopen.

Reinold woont in Bergen en is opgegroeid in Meerlo. Gedurende zijn carrière als voetballer stond hij bekend als een veel scorende aanvaller bij SV Meerlo, Helmond Sport en SV Venray. Vervolgens heeft hij kort als hoofdtrainer gefungeerd, waarna hij zijn carrière voortzette als scheidsrechter in het betaald voetbal. Gedurende 18 jaar heeft Reinold wedstrijden gefloten in zowel de Eredivisie als de Eerste Divisie. Als 4e official was Reinold ook betrokken bij verschillende internationale wedstrijden. Na zijn scheidsrechtersloopbaan heeft hij het hoofdtrainerschap weer opgepakt. Momenteel is hij hoofdtrainer bij Vitesse ’08 (Gennep) waar hij het huidige seizoen zal voltooien. Reinold is in het bezit van het UEFA A-diploma.

Na een aantal positieve gesprekken met het bestuur, de TC en selectie hebben we overeenstemming bereikt. Reinold’s enthousiasme en doelen als hoofdtrainer sluiten goed aan bij de selectie en club.

“Ik kijk uit naar de samenwerking met SV Melderslo. De club speelt al weer enkele jaren in de 3e klasse en heeft haar zaakjes organisatorisch goed voor elkaar. De spelers en assistent-trainers waren enthousiast en ambitieus in de gesprekken. Melderslo voelt daardoor als een logische vervolgstap in mijn carrière als trainer.”

Wij zijn ervan overtuigd dat Reinold de geschikte hoofdtrainer is die past bij SV Melderslo. In navolging van Remco zal hij de selectie verder weten te ontwikkelen.

Bestuur SV Melderslo